Творча педмайстерня

Англійські прислів’я та їх еквіваленти в українській мові


Як часто ми вживаємо прислів’я у нашому повсякденному мовленні? Кожен з нас час від часу використовує у своєму спілкуванні вислови на зразок «береженого Бог береже», «в тихому болоті чорти водяться», «що посієш, те й пожнеш»,  тощо.     
Але як урізноманітнити свою англійську, наприклад, прислів’ями? Звісно, не можна просто перекладати їх, адже ці особливі мовні засоби відображають культуру та світосприйняття народу-носія мови. Кожен етнос сприймає навколишній світ,  інтерпретує та висловлює свої емоції по-своєму. Тому знайомство з англійськими прислів’ями та пошук їх еквівалентів в українській мові є невід’ємною частиною вивчення мовно-культурних особливостей з метою набуття вправності у мовленні.    
Проте, навіть, якщо ви почали вивчати англійську нещодавно, то є декілька популярних англійських прислів’їв, які напевне вам зустрічалися. А якщо ні, то їх обов’язково потрібно знати для вільного спілкування англійською. 
  • When in Rome, do as the Romans. – Серед вовків жити — по-вовчому вити.
  • Don’t judge a book by its cover. – Зустрічають по одягу, проводжають по розуму.
  • Strike while the iron is hot. – Всьому свій час.
  • Practice makes perfect. – Повторення - мати навчання.
  • Don’t make a mountain out of an anthill. – Не роби з мухи слона.
  • Actions speak louder than words. – Людина красна не словами, а добрими справами.
  • No news is good news. – Відсутність новин - хороша новина.
  • Speak of the devil. – Про вовка промовка а вовк на поріг.
  • The grass is always greener on the other side of the hill. – Всюди добре, де нас нема.
В англійській мові деякі прислів’я відповідають українським, нібито вони просто перекладені. Нижче наведено кілька прислів’їв, що мають досить схоже звучання в обох мовах. Деякі з них вказують на однакове розуміння певних понять, інші на особливості географічного положення, тощо.
Англійське прислів`яДослівний перекладУкраїнський еквівалент
A cat with nine livesКішка з дев‘ятьма життямиЖивучий, як кішка
A drop in the oceanКрапля в океаніКрапля в морі
A man is known by the company he keepsЛюдина пізнається по її оточенні.Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.
A friend in need is a friend indeedДруг пізнається в біді(аналогічно)
A sound mind in a sound bodyВ здоровому тілі здоровий дух(аналогічно)
A storm in a tea-cupБуря в склянці води(аналогічно)
Add fuel to the fireПідлити масла у вогонь(аналогічно)
All is well, that ends wellВсе добре, що добре закінчується(аналогічно)
Appetite comes with the eatingАпетит приходить під час їди(аналогічно)
At home even the walls helpВдома і стіни допомагають(аналогічно)
Тепер розглянемо декілька прислів’їв, які, хоча й передають той самий зміст, дуже  різняться в словесному оформленні.
Англійське прислів`яДослівний перекладУкраїнський еквівалент
A cat in gloves catches no miceКіт в рукавицях не ловить мишейЛюбиш кататися – люби і саночки возити
A gift in the hand is better than two promisesКраще подарунок в руці, ніж дві обіцянкиКраще синиця в долоні, ніж журавель в небі
Don't quarrel with your bread and butterНе сварися зі своїми хлібом та масломНе плюй в криницю - прийдеться води напитися
Go home and say your prayersІди додому та говори свої молитвиНе сунь носа в чужі справи
He that has a great nose thinks everybody is speaking of itТой, у кого гарний ніс, думає, що всі про нього говорятьНа злодієві шапка горить
It rains cats and dogs(не перекладається)Ллє, як з відра
When pigs flyКоли свині почнуть літатиКоли рак на горі свисне
Put that in your pipe and smoke itПоклади це в свою трубку і викуриЗарубай  це собі на носі
Побутує думка, що прислів’я використовуються здебільшого в художніх текстах і не мають нічого спільного з повсякденним мовленням. Проте приклади нижче демонструють, що саме прислів’я надають мовленню живості та органічності, а тому є його невід’єдмною частиною:
  • Appearances are deceptive, that means that internal truth of a person is usually different from what is visible outside. 
For example:
- I gave my phone to the girl to phone her parents, but she stole it.
- It’s a bad idea to give your things to strangers.
- But she looked so cute.
- You should not believe strangers immediately. Appearances can be deceptive.
  • Art is long, life is short. – Life is too short to learn all the art in this world.
For example:
- I feel bored. There is nothing interesting in this life.
- I advise you to learn some music or painting. After all, Art is long, life is short.
  • Blood is thicker than water. – Family relationship is stronger than others.
For example:
- Why are you sad?
- I had a quarrel with my sister. She doesn’t like my friend.
- Don’t worry. They say blood is thicker than water. Everything will be good.
Це все – лише невеличка частина англійських прислів’їв, які можна  використовувати у своєму мовленні, аби звучати природніше. Адже саме прислів’я передають світосприйняття народу, його розуміння емоцій та трактування різноманітних подій та понять. Саме вони допомагають зануритися в ментальний світ англійця та побачити його у всіх його повсякденних проявах, а потім pull up stakes - вчасно змотати вудки, та повернуться у рідне середовище, адже east or west, home is best  - всюди добре, а вдома найкраще. 


ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 9-А класу
06.09.2017.

Виконати впр.2, ст. 6.  Прочитати і перекласти текст, письмово  виконати 6 речень, де написати " true" і " false"






ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7-В  КЛАСУ

15.05.2017





ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7-В  КЛАСУ

10.05.2017




ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7-В  КЛАСУ

03/03/2017н.р.


    Put the verbs in brackets into the correct form.

1) The party ... (to begin) before James and Chris (to come).
2) Pamela ... (not to finish) her project by the end of October.
3) ... the ferry ... (to reach) the island by 7 o'clock yesterday? — Yes, it....
4) ... Richard ... (to be) to Sheffield before? — No, he ... .
5) ... your brother (to book) the tickets for the concert beforehand? — Yes, he ....
6) Kate ... (to see) this film before it was on at our local cinema.
7) The plane ... (to land) by the time we  ( to get)  to the airport.
8) Clive ... (not to attend) computer courses before he entered university.
9) ... Nick ... (to make) all the calculations by the time the meeting ( to begin) yesterday? — No, he .... 
10) I ... (not to hear) about the festival before you (to tell) me about it.

  Make up the sentences using the Past Perfect Tense.

1) How many articles/the journalist/to write/by the end of last month?
2) By what time/ the messenger/to deliver/the mail/yesterday?
3) We/to eat/all the food/in the fridge/bу the end of the week.
4) What museums/ the tourists/to visit/before/their departure?
5) What/Ron/to learn/by the end of his studying?
6) Mr Elliot/to save/enough money/for a new car/by the end of last year.
7) Amanda/to be/ to Egypt/before our last trip?



ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7-В  КЛАСУ

A.Put the phrases into the correct order.

  • Do you like watching or playing it?
  • I'm a real fan of football.
  • What  is your favourite sport, Jim?-  1
  • I go to the stadium whenever there's a good game!
  • We can go together sometime. It'll be fun!
  • Actually, both. I play for our school football team and I also like to watch the game. What about you?



B. Look at the pictures and make up similar dialogues.









ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7-В  КЛАСУ


Add tags to make disjunctive questions.

1.      Tigers are dangerous animals.
2.      They have a wonderful garden.
3.      He bought an expensive TV-set.
4.      You have a terrible toothache.
5.      She has read an interesting book
6.      We gave all possible answers.
7.      I asked a foolish question
8.      It will be a useful exercise.
9.      His speech was boring.
A.      didn't I?
B.      haven't you?
C.      aren't they?
D.     haven't they?
E.      hasn't she?
F.       didn't we?
G.     didn't he?
H.     wasn't it?
I.        won't it?
You are talking to a friend. Ask him/her to agree with these statements. Use question tags.
Example:
Smoking is bad for you.
Smoking  is bad or you, isn't it?
  1. Money isn't everything.
  2. Computers are very useful.
  3. Some people watch too much TV.
  4. People didn't have TV 100 years ago.
  5. Life was better 100 years ago.
  6. We can all make mistakes.
  7. Parents shouldn't hit their children.




ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 8-А КЛАСУ

I.Choose the correct form of the verb in brackets to complete the
sentences.

  1. I ... (like / am liked) this place.
  2. What books by Charles Dickens ... (translated / are translated) into Belarussian?
  3. Who ... (protects / is protected) animals?
  4. This city ... (is visited / visited) by many people.
  5. Who ... (gives / is given) bad marks in your class?
  6. Our house ... (made /is made) of wood.
  7. Pupils ... (are given / give) textbooks by the teacher.
  8. The holiday ... (celebrated / is celebrated) every year.

II.Put the passive sentences in order.

  1. in a lot of schools / are / used / Computers
  2. of plastic / made / are / CDs
  3. seen / The information / on a screen/can be
  4. are / very quickly / The answers / calculated
  5. played / The game / is / on a computer
  6. with a modem / are / sent / E-mails
  7. is / on a disk / Information / stored
  8. sent / Text messages / are / using mobile phones
  9. to get information / used / is / The Internet


ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 8-Г КЛАСУ
I.Choose the correct form of the verb in brackets to complete the sentences.

  1. I ... (like / am liked) this place.
  2. What books by Charles Dickens ... (translated / are translated) into Belarussian?
  3. Who ... (protects / is protected) animals?
  4. This city ... (is visited / visited) by many people.
  5. Who ... (gives / is given) bad marks in your class?
  6. Our house ... (made /is made) of wood.
  7. Pupils ... (are given / give) textbooks by the teacher.
  8. The holiday ... (celebrated / is celebrated) every year.

II.Change the verbs from Active into Passive.
  1. I take books at the library.
  2. Boys play football.
  3. We clean our classroom after the lessons.
  4. The postman brings newspapers every day.
  5. They show American films every Sunday on TV.
  6. We keep the dog in the yard. .
  7. We give milk to our cat every day.
  8. We usually pick apples in September.
  9. He shows me his stamps each time when I come to his place.
  10. They use disks for storing information.
  11. They discover new planets every day.
  12. People give presents at Christmas.
  13. They speak Spanish in Peru.
  14. They tidy the classroom every day





Ідіоми в англійській мові (English idioms)

 Давайте для початку з’ясуємо, що таке ідіоми. Отже, ідіома – це такий мовний вираз, значення якого інше, ніж випливає зі значень його окремих складових елементів та правил мови. Ідіоми існують в межах конкретної мови, та часто неможливо їх дослівно перекласти.
 


Raining cats and dogs (злива/сильно дощить)
 Для кращого розуміння наведемо кілька прикладів українських ідіом:
 собаку з’їли (набули досвіду) перемивати кістки (судити когось, розносити плітки) скочила в гречку (порушила шлюбну вірність) народився у сорочці (щаслива людина)
 Звідки ж беруться ідіоми в англійській мові (English idioms)? Перші ідіоми виникли тому, що «native speakers», тобто носії англійської мови, любили «гратись у слова», маючи на меті справити враження на співрозмовника – а саме використовували вирази з подвійними значеннями. Таким чином, вирази, котрі використовувались лише в буквальному значенні, почали вживатись і в переносному. Цьому процесу також завжди сприяють історична та культурна ситуації. Випадки, коли потрібно вжити саме ідіому, не визначені суворими правилами. Зазвичай люди використовують ці вирази, щоб надати розповіді більш жвавішого та яскравого характеру, або щоб виділитись з натовпу та підкреслити свою індивідуальність. Часом ідіоми рятують напружені ситуації, бо сама комбінація слів у виразі буває кумедною. Ідіоми являються невід’ємною частиною культурної та історичної спадщини англійської мови, проте потенціальному українцю вони можуть скласти труднощі як в перекладі, так і у власному використанні. Ця проблема виникає через те, що людині не відомі ані обставини походження, ані особливості вживання кожного конкретного фразеологічного виразу.



To have your head in the clouds (бути неуважним до того, що відбувається/говориться)
Саме тому, вивчаючи іноземну мову (в нашому випадку – англійську), слід приділяти особливу увагу темі ідіом. В ідеальному варіанті, їх потрібно вивчити напам’ять, проте для переважної більшості це завдання здається надскладним та необов’язковим. Найзручніше – це мати можливість знайти конкретні ідіому, зрозуміти її значення і побачити, в яких конкретних випадках її можна вживати. Пропонуємо колекцію ідіом в англійській мові (English idioms), котра налічує більше 700 англійських виразів з подвійним значенням. Для зручності ідіоми погруповані за алфавітом. Давайте розпочнемо знайомство з FOOD IDIOMS.

«Смачні» ідіоми

Не дивлячись не те, що англійська і українські мови дуже різні, значення деяких ідіом співпадають. Розглянемо спочатку ті, які мають таке ж чи близьке значення в обох мовах
Butter someone up – бути вкрай люб’язним з кимось (у цілях своєї вигоди). «Підмащуватися» - задобрити.
We’ll have to butter father up before we tell him the news about the broken car – Ми повинні задобрити тата, перш ніж сповістити йому про поламану машину.

Make one’s mouth water – слинка тече
The restaurant is supposed to be wonderful and every time that I see the menu it makes my mouth water. – Ресторан повинен бути чудовим, так як кожного разу, коли я його бачу, у мене слинка тече.

Sell like hot cakes – розходяться як гарячі пиріжки
The new Nokia Lumia 920 sells like hot cakes. - Нова Nokia Lumia 920 розходиться як гарячі пиріжки

Звичайно, у англійській є багато ідіом, що мають своє унікальне значення, яке необхідно правильно зрозуміти:
Apple of one’s eye – Чийсь улюбленик
Baby Natali is the apple of her father’s eye. – Маленька Наталі- татова улюблениця



A lemon – щось, що ви купили, і воно виявилося дефектним чи непрацюючим
That second-hand car I bought was a real lemon – Те потримане авто, що я купив вияиволся справжньою розвалюхою.

A piece of cake - щось дуже просте, елементарне.
I was afraid of the test, but it was a piece of cake. – Я боявся тесту, але він виявився елементарним.

Bread and butter – засоби до існування
Teaching is my bread and butter. – Я заробляю на життя викладанням.

Bring home the bacon – заробляти на життя
My husband has had to bring home the bacon alone ever since I broke my leg. – З тих пір, як я зламав ногу, мій чоловік змушений заробляти на життя самостійно

Cheesy - дурний.
Sometimes I like to watch cheesy films because I don’t need to think. – Іноді я люблю дивитися дурнуваті фільми, тому що мені не треба думати.

Cool as a cucumber – розслаблений, спокійний.
I thought I was afraid of flying, but I was cool as a cucumber all the way to England – Я думав, що буду боятися літати літаком, але весь політ до Англії був спокійним.

Cream of the crop – кращий у своєму роді
Yesterday Jim bought DVD with the cream of the crop of this season’s movies. - Вчора Джім купив DVD з кращими фільмами цього сезону.

(Not my ) cup of tea – те, що вам подобається (вживається у заперечних реченнях)
Opera isn’t exactly my cup of tea. – Опера не зовсім те, що мені подобається

Full of beans – повний енергії
After the sleep, I was again full of beans. – Після сну я знову був повний енергії.

Nuts about something / someone – в захваті від чогось.
Lucy is nuts about cats.- Люсі в захваті від котів



КОНСПЕКТИ УРОКІВ

2 КЛАС
  (О.Д. Карпюк. Англійська мова: Підручник для 2-го класу загальноосвітніх навчальних закладів.– Тернопіль: «Видавництво Астон», 2012.)

Тема: Свята і традиції
Підтема: Зустрічаємо зиму
Мета: розвивати мотивацію учнів шляхом активізації знань, вмінь та навичок учнів з англомовного спілкування щодо теми
Цілі уроку:

Практичні цілі: закріпити лексичні одиниці з теми уроку, продовжувати навчати учнів сприймати знайомі ЛО і граматичні конструкції на слух та тренувати їх у вживанні МЗ It is a…,   Is it a … ? Yes, it is.\ No, it is not, Can…? Yes, they can./ No, they cannot, Let’s…;
формувати вміння учнів говорити про погоду та про те, що вони можуть робити взимку і пропонувати це;
навчити учнів утворювати множину іменників;

Розвиваючі цілі: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, пам’ять, увагу; формувати навички правильної вимови звуків;

Виховні цілі: прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови, виховувати вміння працювати в парах, групах;

Засоби навчання: картки зі словами для роботи в групах, відео з піснями, ілюстрації за темою, зошити

Хід уроку

Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання. Організаційний момент
Good morning, boys and girls!
Good morning, dear teacher!

2.Повідомлення теми та мети уроку

(на дошці ілюстрації – погода та дозвілля дітей взимку).

Тему нашого уроку ви можете визначити самі! Ви отримаєте конверти з літерами, які вам потрібно буде розставити у правильному порядку, щоб вийшло слово. Ці слова є ключовими до нашого уроку. Для цього ми розділимося на 3 групи. Яка група справиться першою, отримає подарунок.

В конвертах слова: snowman, winter, frosty.

Read your words! Very well! Your group will get a present from me!

So, today we are going to talk about very cold, frosty season – winter, the weather in winter and about what children can do in winter. The topic of our lesson is «MEET A WINTER!», so we will learn a song about it. You are going to learn how to make plural form of a word «boy», «girl» and «child». And, of course we will read, write and play games.

 3. Фонетична зарядка.(гра ‘’спіймай звук’’)
Let’ s remember some sounds. I name the sound and say the words. If you hear the sound you clap your hands and repeat the words.
[p]   flower, winter, present, book, party.
[d]    decorate, holiday, celebrate, tradition.
[s]     cake, Christmas, orange, snow, Santa Claus.
Основна частина уроку

1.Вивчення нових слів
 Winter, snow, snowman, snowball, park, tree , cold, snowy, rainy, frosty, cloudy
І так, давайте повторимо слова, що залишились: називаю я, потім 1 учень, потім повторюють хором, потім – останній учень)

2. Опис картинок
Look at the pictures and give me the answers!
What season is it now? Is it hot in winter? Is it cold? snowy? rainy? frosty? cloudy? Is the sky grey? Are the trees green? Are the trees bare? Is the ground white? (відповідають хором)

3. Гра «Зламаний телефон»

Let’s play a game «Broken telephone» now! I need two teams. I will say smth to the first pupil and you will say it to your neighbor in whisper. The last pupil says and translates the sentence in a loud voice. If all the sentences are correct, the team will get a present.
It is winter.
It is frosty.
It is cold.
It is snowing.

4.Введення і закріплення граматики  Множина іменників

На наступному тижні ми будемо з вами прикрашати ялинку іграшками, янголятами та гірляндами, а для цього нам потрібно знати, як же сказати всі ці слова у множині. Потренуємось на таких словах! (опорні таблиці на дошці) A girl – girls, a boy – boys,… але треба запам’ятати виключення – a child – children.

5.Розвиток навичок письма, закріплення граматичного матеріалу «Множина іменників»

Open your copy-books and write the date! It is new month for you – December!
There are some words. Make a plural form!
a boy –
a day –
a cloud –
a kite –
a clock –
a child –    
a girl –
a ball –
a tree –
a bike –
a car –
Write the words into your copy-books!
6.Фізкультхвилинка
НОВОРІЧНА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


7.Розвиток навичок читання
Впр. 3, 5, ст..52-53

8. Перевірка домашнього завдання

Заключна частина уроку

1. Домашнє задання

Впр1,3, ст. 39(З)
2.Підсумки уроку

Did you like our lesson?
What activity did you like at our lesson?
What’s the weather like in winter?
Your marks are…
You have worked hard and so these presents-snowmen are for you!
Thank you for the lesson! Good bye!

6 КЛАС
(О.Д. Карп’юк. Англійська мова: Підручник для 6-го класу загальноосвітніх навчальних закладів ( 6 рік навчання ). – Тернопіль: «Видавництво Астон». – 2014.)


Тема уроку:  My favourite kind of sport
Цілі  уроку:
Практична: активізувати вживання лексичних одиниць теми в усному мовленні, практикувати учнів у звязних монологічних та діалогічних висловлюваннях,
розвивати вміння шестикласників логічно та послідовно викладати власні думки іноземною мовою;
Освітня: тренувати навички роботи з текстом, поглибити знання учнів про види спорту, традиції країни, мова якої вивчається, розвивати самостійне мислення, ініціативність, бажання до пізнання нового;
Розвиваюча: розвивати автентичний слух, пам’ять, увагу, логічне мислення, уяву, творчість, навички вимови, читання;
Виховна: виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, до занять спортом, дотримання правил здорового способу життя

Тип уроку: комбінований урок
урок, що спрямований  на розвиток мовленнєвих умінь та навичок

Обладнання: картки із завданнями,  картинки із зображенням видів спорту, відеоматеріали

Хід  уроку
І. Підготовка  до  сприйняття    іншомовного   мовлення
1.1 Привітання. Організація класу
Teacher:Good morning, my dear children. I am very glad and happy to see all of you today. Today  is  unusual  lesson.   There are some guests at our lesson. We  should  work
hardly  and   fast  to  recognize  something  interesting  and  new . 
1.2 Повідомлення теми, мети уроку
At  first arrange the letters in the right order and you’ll get the topic of our lesson
   “ ROPST”. СЛАЙД 1
Super boy: Who said the word «sport”? You? You? May be you? I am crazy about sport! I am a super boy! I have got a super club and need a super team!
Are you quick? Are you active? Are you attentive? Are you creative? Are you clever? Mmmmm, you can be the members of my super club? Let’s check!!
Teacher: Super boy is going to be a referee in your competitions. If you do your best, you can join his super club. You will be given the stars. The more stars you have, the more chances your group can have to be a winner.
Today  we  are  going  to speak  about  sport. By the end  of
the  lesson   we’ll  learn  the  names  of  different  sports, practice  the  vocabulary  in  games,  dialogues  and  exercises .
1.3 Давайте знайдемо слова з теми Спорт
Find and circle the sport hobbies words in the line СЛАЙД 2
Footballtennisbadmintonswimmingskatesledgeskivolleyballplaymodellingdancingreadingcoinsguitarcrosswordschessdrawingmusicgolfaerobicshockeydominoeskaratetelevisioncricketviolincollectingpuzzles.

1.4 Бесіда
 Exercise «Microphone»
-          Do  you  like  riding  by  bicycle?
-          Are  you  fond  of   playing  snowball?
-          Are  you  good  at  playing  football?
-          Are  you  keen  on  doing  karate?
-         What  proverb  is  known  for  everybody?
«A sound mind in a sound body»
          -   How  do  you  understand  it?  Translate  it.
-         What kinds of  summer ( winter) sport do you know?
-         What   games  do  children  like  to  play?
-         Do you like to  play  games  or  do you  like  to  watch  them?
-         Why  is  sport  so  popular   with  children  and  grown-ups?
ІІ. Основна частина уроку
2.1Випишіть зайве слово і поясніть чому СЛАЙД 3, 4
Write out the word that does not go with others and explain why

·        Football, basketball, volleyball, tennis (Football, basketball and volleyball are games we use a big ball; tennis is a game we play with a small ball).
·        ski, swimming, sledge, skate(Skiing, sledging, skating are winter sports but swimming is summer sport).
·        play, swim, skate, ball, run( Playing, swimming and running are activities but a ball is an object).
·        jump, run, read, ski, play( Jumping, running, skiing and playing are outdoor activities but reading is indoor activity).
·        piano, stamp, guitar, computer ( We can play piano, the guitar and computer but we can’t play stamps).
·        watch TV, draw, skate, write, read( Skating is indoor activity).
2.2 Відгадай за фото, чим любить займатися ця людина
Look at the pictures and guess the answers to the questions about the people there
СЛАЙД  5, 6, 7, 8
-         How old are they?
-         What are their favourite sports or hobbies?
-         Are  they  fond  of   playing  snowball?
-          Are  they  good  at  playing  football? 
-          Are they   keen  on  doing  karate?
Teacher: Superboy, look at the picture of the girl.Would you like such a girl in your team, super girl?
 Superboy: I think… yes..why not…

Hi! My name is Colin and I am seventeen. I am from Sydney in Australia but my mother and father are from Serbia. My hobby is photography. I take photos of people and animals. I have got brilliant photos of koala bears! I love music and I collect music magazines. I don’t play sport and don’t watch TV!

Hi! My name is Teresa and I am from Rio de Janeiro in Brazil. I am eighteen. I have got two sisters. I love sport. I play tennis and beach volleyball and go diving and windsurfing. My favourite football team is Vasco da Gama.
2.3 Перегляд і обговорення відео.
2.4 Виконання письмової вправи
What sport we can…  PLAY ?   GO ? DO ? СЛАЙД 9
Check yourself  СЛАЙД  10
2.5 Фізкультхвилинка

2.6 Перевірка домашнього завдання
Учні представляють свої проекти на тему: «Мій улюблений вид спорту».
2.7 Творча робота
Many people like sport.  But a great number of people don’t go in for sports. Are you good or against sport? Let’s divide in two groups. The 1st group will think and tell us about good sides of sport, another one – about bad sides of sport. СЛАЙД  11
Sport is good because                                      

 It makes me strong and fast                              

 It helps me to keep fit                                       

 It builds character                                                       

 It teachers me to win and to lose                      

 It’s very good for my heart                              

 We enjoy it                                                       

 Sport helps people to stay in good shape, helps to support health and prevents from illness.

 Sport is bad because                                        

 It’s not  very useful.                                         

 It takes a lot of energy and time.                      

 We have no time to walk with friends              

 It needs to work very hard.                              

 We can break legs and arms.                     

Т:So good sides more than bad sides
2.8Аудіювання
 Give one word for the following definitions:
1.     A game for two teams that you play with a ball and a basket.(basketball)
2.     A game that you play on board.(chess)
3.     A game for two teams that you play with the sticks on the ice-ground.(ice- hockey)
4.     A game for two people that you play with a small ball on the table. (table -tennis)
5.     An English popular game.(football)
6.     This kind of sport includes things like running, jumping, etc. (athletics)
7.     Canada’s national sport is… (hockey)
8.     You can swim there in winter (swimming- pool)
9.     A place where boys and girls go in for sports… (gymnasium)
                 10.A person that trains sportsmen in this or that kind of sport… (trainer)
ІІІ. Заключна частина уроку
3.1 Домашнє завдання
Your hometask will be to do a project: «Popular sports  in Great    Britain»
3.2 Підведення підсумків  уроку і оцінювання
T:Now our friend Super boy will count the scores you have got at the lesson and choose the most active and the cleverest boy or girl. How many medals has every pupil got? So, the winner is……
Superboy: You were so active, attentive, quick and clever. You are worth being the members of my super team! These Club badges are for you!!!!!!
T:Your marks are….Thank you for the lesson. Good bye.
ВІДЕО SPORT IN BRITAIN















Немає коментарів:

Дописати коментар