Гурток "Happy English"

Знання однієї мови дозволяє увійти в коридор життя,

знання двох мов – відкриває вам усі двері у цьому коридорі.

Франк Сміт


ВАЖЛИВІСТЬ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
У СУЧАСНОМУ СВІТУ

    Знання іноземних мов – це ключ до успіху в сучасному світі, де спілкування іноземними мовами та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Інтерес до вивчення мов традиційно великий, бо перефразовуючи відомий вислів, можна сміливо сказати, що той, хто володіє мовами, володіє світом.

    Загалом людина, яка володіє мовами, – різнобічно розвинута особистість, володіє кращими здібностями до вивчення нового, вільніша та більш впевнена у спілкуванні з людьми.


    Зовсім недавно вчені з Лондонського університету шляхом проведення великого статистичного та наукового дослідження прийшли до висновку, що люди, які вчать іноземні мови, мають більш гнучке і оригінальне мислення. Цей висновок базується на тому, що вчені науковим шляхом підтвердили прямий зв'язок між активністю сірої речовини і знанням кількох мов.

    Стара приказка говорить: «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина». Тобто, чим більше мов на сьогодні ти знаєш, тим краще. Адже, кожна мова – це ключ, який відкриває двері до чогось свого, до чогось нового.
     Знання англійської мови, в нинішній час, грає все більш важливу роль у пристосуванні кожної людини до сучасних світових умов і дає просто величезні переваги майже у всіх сферах життя тим людям, які її вивчили як іноземну. Переоцінити значення англійської мови, без усякого сумніву, дуже складно.
Чому ж так важливе вивчення англійської мови?
    Англійською мовою говорять в 51 країні світу. Близько 410 млн. чоловік є носіями англійської мови і вважають її рідною, а близько 1 млрд - розмовляють на ній. Тому англійська мова заслужено вважається міжнародною мовою спілкування, а багато лінгвістів, спираючись на існуючі тенденції, приходять до висновку, що менше, ніж через сто років мовний бар'єр практично перестане існувати, і люди будуть використовувати для спілкування винятково англійську мову.
    Перед людиною, що вивчила англійську мову, відкриваються великі перспективи влаштування на роботу, як у престижних вітчизняних фірмах, так і з'являється можливість працювати за кордоном. Крім того, люди, які вивчали англійську мову, можуть претендувати на більш оплачувані посади.
    Знання англійської мови дозволяє більш плідно здійснювати ділові переговори із зарубіжними партнерами.
    Вивчивши англійську мову, Ви можете сміливо вирушати подорожувати в будь-яку, навіть не англомовну країну і не боятися, що Вас не зрозуміють, адже англійську розуміють скрізь.
Вивчивши англійську мову можна завести друзів у різних куточках земної кулі і спілкуватися з ними спочатку по інтернету, а пізніше, можливо, зможете відвідати їх особисто.
    Особливу важливість вивчення англійської мови додає той фактор, що знаючи дану мову, Ви зможете отримати доступ до всіх важливих інформаційних ресурсів, як електронних, так і друкованих, оскільки майже всі книги і статті світового значення, або пишуться англійською, або ж переводяться на неї.
    Ну і, звичайно ж,  варто відзначити той факт, що Інтернет на 57% - англомовний.

Цей список переваг, які дає вивчення англійської мови, можна продовжувати і продовжувати, але найбільш важливі з них ми розглянули.

    З усього вищевикладеного можна зробити висновок, що для кожної людини, яка прагне побудувати хорошу кар'єру, розширити межі свого спілкування, черпати новітню інформацію з першоджерел, відкрити нові життєві перспективи і врешті-решт урізноманітнити своє життя і зробити його більш цікавим, вивчення англійської мови просто необхідно.
На сьогодні, у дитячих садках і школах створюються гуртки з вивчення іноземної мови, призначення яких --розвивати  творчі здібності дітей, надавати їм можливість удосконалювати  мовні та мовленнєві здібності в напрямі оволодіння  іноземною мовою.

На базі Нетішинської ЗОШ I-III ступенів №1 уже третій рік діє гурток" Happy English".



Метою наших зустрічей є :
Практичне опанування дітьми мовних і мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для спілкування англійською мовою,створення певної бази для вільного володіння англійською мовою в подальшому.

Основні завдання, які я ставлю перед собою, як керівник гуртка:
забезпечити гармонійний та різнобічний розвиток кожної дитини;
створити належні умови для реалізації школярем  свого природного потенціалу, враховуючи вікові та індивідуальні  особливості кожного;
дотримуватися хронологічності у навчально-виховній роботі.
використання сучасних виховних та навчальних технологій;
надання переваги загальному розвитку дитини, а не конкретним знанням,
умінням та навичкам;
турбота про здоров’я дитини та психологічний комфорт.

Навчання англійської мови має розвивати:
ціннісне ставлення кожної дитини до світу природи, культури, людей, самої себе;
пам’ять, увагу,творчу активність;
сенсорні здібності, образні форми пізнання світу;
координацію рухів, загальну та тонку моторику;
потребу в реалізації власних, творчих здібностей;
природне прагнення учня пізнавати світ та навчатися;
виховувати:
уміння долати труднощі та досягати успіхів у власній діяльності;
почуття самовпевненості, віри в свої можливості;
 прихильність; доброзичливе ставлення до людей, своєї родини, друзів та живої природи;
інтерес та любов до світової культури.     
Навчання англійської мови відбувається за такими видами мовної та мовленнєвої діяльності: фонетика, лексика, граматика, аудіювання, розвиток діалогічного та монологічного мовлення.


НАШІ УСПІХИ, ДОСЯГНЕННЯ І ПРОСТО БУДНІ

 УЧАСТЬ У ТИЖНІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

ВИПУСК СТІННІВОК



Зустрічі з Елейн, дівчинкою з Канади, та її сім'єю








 ІГРОВІ СИТУАЦІЇ "У МАГАЗИНІ"


ЧАЙ ЗА АНГЛІЙСЬКИМИ ТРАДИЦІЯМИ


ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗКИ

 «ЧЕРВОНА ШАПОЧКА»


Scene I
Little Red Riding Hood: My name is Little Red Riding Hood. Good morning, children.
Children: Good morning, Little Red Riding Hood.
(Little Red Riding Hood goes out.)
Mother: Little Red Riding Hood, Little Red Riding Hood! Where are you?
Little Red Riding Hood: I am here. Mother, what's the matter?
(Little Red Riding Hood comes in.)
Mother: Little Red Riding Hood! Today is your grandmother's birthday. Take a cake, some apples and a jug of honey to her.
Little Red Riding Hood: All right, Mother.
Mother: Don't speak to anybody on the way. Don't stop in the wood and don't pick any flowers or mushrooms there.
Little Red Riding Hood: All right, dear Mother. Good-bye!
Mother: Good-bye, darling.
(Little Red Riding Hood goes out.)
Scene II
(Little Red Riding Hood in the wood.)
Little Red Riding Hood: How nice it is in the wood. There are many trees, flowers and mushrooms. I'll pick some flowers for my grandmother.
(The Wolf appears.)
The Wolf: I am big and grey. I live in the wood. I want to eat up Little Red Riding Hood.
Children: Go away, go away, you are bad Wolf!
The Wolf: Hush, children! (He goes up to Little Red Riding Hood.) Good morning, Little Red Riding Hood.
Little Red Riding Hood: Good morning, Mr. Wolf.
The Wolf: Where are you going, Little Red Riding Hood?
Little Red Riding Hood: I am going to my grandmother. It’s her birthday today. I take a cake, some apples and honey to her.
The Wolf: Where does she live?
Little Red Riding Hood: She lives in a little house in the wood near the river.
The Wolf: Is it far from here?
Little Red Riding Hood: No, it is not.
The Wolf: Well, good-bye, Little Red Riding Hood.
Little Red Riding Hood: Good-bye, Mr. Wolf.
Scene III
(The Wolf comes to the grandmother's house and knocks at the door.)
Grandmother: Who is there?
The Wolf: It's me, Little Red Riding Hood.
Grandmother: Come in, darling.
(The Wolf runs up to Grandmother and wants to catch her up, but she runs away. The Wolf puts on Grandmother's dress and cap and lies in the bed. Soon Little Red Riding Hood appears near Grandmother's house.)
The Wolf: Who is there?
Little Red Riding Hood: It's me, Little Red Riding Hood.
The Wolf: Come in, my dear.
Little Red Riding Hood: Good morning, Granny.
The Wolf: Good morning, Little Red Riding Hood.
(Little Red Riding Hood puts the basket on the table and comes up to Granny's bed.)
Little Red Riding Hood: Many happy returns of the day!
The Wolf: Thank you, my dear.
Little Red Riding Hood: What big eyes you have, Granny!
The Wolf: The better to see you, my dear.
Little Red Riding Hood: What big ears you have, Granny!
The Wolf: The better to hear you, my dear.
Little Red Riding Hood: What sharp teeth you have, Granny!
The Wolf: The better to eat you up!
(And the Wolf jumps out of the bed and wants to catch Little Red Riding Hood, who is shouting: "Help! Help!"
Grandmother and the Hunter, come in. The Hunter shoots and the Wolf falls down.)
Grandmother: Oh, thank you very much!
The Hunter: Oh! It's really nothing.
Grandmother, the Hunter, Little Red Riding Hood: That's the end of the story. Did you like it, children?
Children: Yes, we did! Thank you!




 
    Святкова атмосфера в школі та гучні оплески глядачів сприяли успішній реалізації всіх наших спільних задумів. Як керівник гуртка, дякую учням  за те, що змогли втілити казку у життя. Бажаю й надалі перемагати та показувати гарні результати!
     Особлива вдячність Кариковій Олександрі, Коник Анастасії, Дем'янчук Юліі, Богдановій Даші та Сащук Діані.

  З 17  по 20  жовтня 2017 року у школі проходив тиждень іноземних мов.    У понеділок усі бажаючі мали змогу відвідати  свято з нагоди відкриття тижня.
На святі мої маленькі артисти з 3-В класу представили до уваги глядачів інсценізацію вірша "Days of week". Щиро дякую за неперевершений артистизм Кулибі Вікторії, Кисельовій Анастасії, Пісковій Світланці, Доценко Єві, Ляшук Софії.





Про важливість вивчення іноземних мов розповіли Гончарук Артем, сестрички Коханенко Софія та Даринка



У четвер відбувся  брейн-ринг “ SO YOU THINK YOU KNOW ENGLISH" серед учнів 8 класів. Під час гри вихованці  показали гарну ерудицію, знання англійської мови,  згуртованість і вміння працювати в команді. Учні 8-В класу  посіли друге місце. Метою даного заходу було узагальнити уміння та навички учнів з вивченого матеріалу, розширити лінгвістичний кругозір, розвивати інтелектуальні здібності учнів за допомогою гри. Учні із задоволенням виконували цікаві завдання та намагалися бути кращими. За допомогою ігор учні вдосконалювали навички читання, аудіювання та говоріння, розвивали логічне мислення, пам’ять та увагу. 



Закінчився предметний тиждень теж святом. На сцені виступили кращі з кращих. Глядачі із задоволенням підтримували всіх учасників концерту своїми щирими посмішками та гучними оплесками. Дякую учням 8-В класу Білоусовій Вікторії, Доцюк Олені, Донгаш Єлизаветі, Полякевичу Габріелю за участь у проведенні свята. Самойлович Анастасії  велике спасибі за чудовий танець.






Бажаю й надалі перемагати та показувати гарні результати!!!


     

    




Немає коментарів:

Дописати коментар