Сторінка класного керівника

Пам’ятка про коронавірус 


Коронавіруси (Coronaviridae) — велика родина респіраторних одноланцюгових РНК-вірусів, що включає на січень 2020 року 39 видів вірусів, об'єднаних у 2 підродини Letovirinae та Orthocoronavirinae (до яких належить і 2019-nCoV / SARS-CoV-2, який спричинив згідно з міжнародною медичною термінологією спалах коронавірусної хвороби - COVID-19, що почався в грудні 2019). 
Віруси цієї родини уражають людину, котів, птахів, собак, велику рогату худобу, свиней, кажанів, деяких диких хижих ссавців тощо. Вірусний геном завдовжки 26–32 kbp. Коронавіруси спричиняють захворювання різного ступеня тяжкості, від звичайної застуди до тяжкого гострого респіраторного синдрому. Вперше вірус цієї родини був виділений у 1965році у пацієнта з гострим ринітом.

 1. Хто може заразитися цим вірусом? 

Люди, які живуть або подорожують в районах, де циркулює вірус COVID-19, можуть піддаватися ризику зараження. В даний час COVID-19 циркулює в Китаї, де знаходиться переважна більшість інфікованих людей. Захворілі з інших країн перебували серед людей, які нещодавно прибули з Китаю або жили чи працювали в тісному контакті з цими мандрівниками. Медичні працівники, які доглядають за хворими COVID-19, піддаються більш високому ризику та повинні захищатися за допомогою відповідних заходів профілактики і контролю інфекцій. 

2. Хто має вищий ризик отримання важкої форми захворювання? 

Хоча вірус ще не до кінця вивчений, але на сьогодні відомо, що люди похилого віку, а також з хронічними захворюваннями більш схильні до ризику розвитку важких захворювань. 

3. Як довго вірус живе на поверхнях? 

За попередньою інформацією, вірус може виживати на поверхнях лише протягом декількох годин. Прості дезінфікуючі засоби можуть вбити вірус, унеможливлюючи зараження людей. 

4. Чи можна заразитися вірусом COVID-19 від людини, у якої немає симптомів? 

Люди, інфіковані COVID-19, можуть бути переносниками хвороби до того, як проявляться симптоми. Однак, ґрунтуючись на наявних на цей час даних, саме люди, у яких уже є симптоми захворювання, є переважним джерелом поширення вірусу. 

5. Чи існують на сьогодні специфічні методи лікування? 

На сьогоднішній день немає ліків, рекомендованих для профілактики або лікування нового коронавірусу. 
Вберегтися від вірусу можна, дотримуючись звичайних заходів обережності та правил гігієни:  мийте руки з милом упродовж 20-ти секунд або користуйтесь антисептиком, вміст спирту в якому повинен бути не менше 60-80%;
  не торкатися очей, носа, рота брудними руками; 
 не контактуйте з особами, у яких наявні симптоми застуди чи інших захворювань верхніх дихальних шляхів, триматись від них на відстані 1,5-2 метра; 
 на певний час відмовитись від рукостискань і вітальних поцілунків; 
 не подорожуйте до епіцентрів захворювання; 
 у разі появи перших симптомів ГРВІ, високої температури - невідкладно зверніться до свого сімейного лікаря в телефонному режимі або викличте екстрену медичну допомогу;
  повідомте попередню історію подорожей, якщо такі були; 
 закривайте ніс та рот при чханні серветкою, яку потім варто обов'язково викинути; 
 уникайте контактів з хворими тваринами; 
 не вживайте сиру або без належної термічної обробки їжу тваринного походження;
  стежте за рекомендаціями ВООЗ та інформуйте дітей про правила гігієни.

І найголовніше – зберігайте спокій. Обов’язково дотримуйтеся рекомендацій з особистої гігієни та перебування у громадських місцях!

РОЗКЛАД УРОКІВ НА ЧЕТВЕР
7 вересня
1.Укр.мова 
2.Біологія
3.Математ.
4.Біологія
5.Укр. літ.
6.Історія
7.Англ. мова 




Доброго дня,  мій уже 8-В клас!

З нетерпінням чекатиму вас 1 ВЕРЕСНЯ о 8.00-8.10 у кабінеті 311. Святкова лінійка розпочнеться о 8.30.



Цей день завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається незвіданий, цікавий і, водночас, нелегкий шлях до пізнання, до нових звершень, до самостійного життя.
Бажаю вам  на цьому шляху підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. Переконана, що  ваші здібності, наполегливість стануть запорукою визначних успіхів у дорослому житті.



Не дивіться на Україну, як на землю своїх батьків. Дивіться на неї, як на землю своїх дітей. І тоді прийдуть зміни…
Святослав Вакарчук

      Під таким символічним гаслом 24 лютого у Нетішинській ЗОШ I-III ступенів
№ 1 пройшов виховний захід у 7-В класі на тему «Ми – діти твої, Україно», проведений класним керівником Івчук І.В. Гостей свята: заступників  директора з навчально-виховної роботи  Шпарук Л.П., Іванець О.М., Тимчук І.М., учнів 4 класу та батьків семикласники за традицією зустріли смачним українським короваєм.
      Замріяно та з трепетом у душі учні  декламували вірші, у яких яскраво проявляється самобутність та неповторність українського народу, щира любов до своєї  Батьківщини і віра у її щасливе майбутнє.



      Музичне оформлення, продуманий підбір відеосюжетів, пісні у виконанні дівчаток сповнювали гордістю за свій народ серце  кожного присутнього.
Хвилиною мовчання вшанували героїв Небесної сотні.





     Упродовж всього свята панував дух доброти, любові до рідного краю та патріотизму.








Шановні батьки!

Запрошую Вас на батьківські збори учнів 7-В класу,

які відбудуться 1 лютого о 18.00 в кабінеті 311                                
   З повагою,  класний керівник.








29 січня щорічно вшановується пам'ять героїв Крут. Саме цього дня у 1918 році на залізничній станції під селищем Крути, що неподалік Києва відбувся бій між 4-тисячним підрозділом Червоної Гвардії та загоном з київських курсантів і козаків «Вільного козацтва», що загалом нараховував близько трьох сотень вояків.
                                                                    



Галина Абрамюк, волонтер: «Цих героїв ми повинні пам’ятати завжди, гуртуючись навколо ідеї. Героями є ті, хто загинули під Крутами, молоді юнаки, гімназисти, ліцеїсти . Героями є Небесна сотня, учасники АТО і багато інших борців за незалежність України».

ВІДЕО ПРО БІЙ ПІД КРУТАМИ



                Меню у шкільній їдальні за попередньо придбаними талонами

                                                               з 30.01.2017- 03.02.2017р.

Понеділок (30 січня )
1 Помідори консервовані 75
2 Ковбаса відварна 40
3 Каша гречана 150
4 Ciк натуральний 200
5 Хліб житній 60


Вівторок (31 ciчня )
1 Ікра морквяна або
салат з огірків солених 75
2 Риба смажена 60
3 Картопляне пюре 150
4 Компот з свіжих яблук 200
5 Хліб житній 60


Середа ( 01 лютого )
1 Ікра бурякова або
iкpa цибулева 75
2 Фрикаделька в coyci 55/50
3 Каша рисова 150/150
4 Чай з цукром 200
5 Хліб житній 60


Четвер (02 лютого)
1 Капуста тушкована або
Салат з свіжої капусти 75
2 Котлета куряча 75
3 Картопля тушкована 150
4 Компот з сухофруктів 200
5 Хліб житній 60
6 Яблуко свіже


П’ятниця ( 03 лютого)
1 Oгipoк солений або
Салат з свіжої капусти або
Салат з огірків солених 75
2 Шніцель рибний 75
3 Картопляне пюре 150
4 Сік натуральний 200/15
5 Хліб житній 60
6 Яйце варене 1/2





Меню у шкільній їдальні за попередньо придбаними талонами з 30.01.2017- 03.02.2017р.
Понедідок (30 січня )
1 Помідори консервовані 75
2 Ковбаса відварна 40
3 Каша гречана 150
4 Ciк натуральний 200
5 Хліб житній 60

Вівторок (31 ciчня )                                                
1 Ікра морквяна або
салат з огірків солених 75
2 Риба смажена 60
3 Картопляне пюре 150
4 Компот з свіжих яблук 200
5 Хліб житній 60

Середа ( 01 лютого )
1 Ікра бурякова або
iкpa цибулева 75
2 Фрикаделька в coyci 55/50
3 Каша рисова 150/150
4 Чай з цукром 200
5 Хліб житній 60

Четвер (02 лютого)
1 Капуста тушкована або
Салат з свіжої капусти 75
2 Котлета куряча 75
3 Картопля тушкована 150
4 Компот з сухофруктів 200
5 Хліб житній 60
6 Яблуко свіже

П’ятниця ( 03 лютого)
1 Oгipoк солений або
Салат з свіжої капусти або
Салат з огірків солених 75
2 Шніцель рибний 75
3 Картопляне пюре 150
4 Сік натуральний 200/15
5 Хліб житній 60
6 Яйце варене 1/2





МОЇ УЧНІ-МОЯ ГОРДІСТЬ

Досягнення учнів станом на січень 2017р.

Гайдук Анна- 3 місце у міських олімпіадах з математики, української мови, хімії.;
  • 3 місце в обласному конкурсі" Найкращий читач Хмельниччини"
  • призове місце в творчому конкурсі "Атомна енергетика і ми"

Білоусова Вікторія-  1 місце Міська олімпіада з хімії
  • 1 місце у шкільних олімпіадах з фізики, хімії. біології

Самойлович Анастасія- переможець у міському етапі Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів " Моя Україна"


Батьки і діти — це любов і сльози,
Це вічне щастя і одвічний біль.
Це сонце і тепло, сніги й морози,
Мед на вуста й на вічні рани сіль.
Як на троянді — колючки і квіти,
Так і в житті є радість і печаль.
Високі мрії й дуже різні діти...
Чомусь таке трапляється, на жаль.
Всім хочеться все мати в ідеалі,
Причому водночас і без зусиль.
Щоб щастя без труда та без печалі
Пливло саме у руки звідусіль.
Та у житті такого не буває.
Запам’ятати треба в чому річ:
Зоря щаслива лиш тоді засяє,
Якщо трудитись будеш день і ніч.
А діти — це і щастя, і турбота,
Відповідальність і тривога теж.
Без відпочинку й вихідних робота,
Любов така, яка немає меж.

Поради батькам у вихованні підлітка

Виховання підлітка – дуже складне завдання. У цьому віці діти, з одного боку, вже перестали бути залежними від вас малюками, а з іншого – ще не перетворились на дорослих молодих людей. Ця перехідна фаза приносить проблеми як батькам, так і самим підліткам. Проте за допомогою терпіння й корисних порад, викладених нижче, ви зможете успішно подолати цей період життя дитини й перетворити вашого підлітка на впевнену молоду людину.

Далі наводяться десять корисних порад, які допоможуть вам зміцнити й оздоровити ваші стосунки з підлітком.

Будьте не батьком, а другом

Час балувати дитину минув! Будьте більше другом, ніж батьком. На цьому етапі дуже важливо, щоб ваша дитина усвідомила, що ви любите її та дбаєте про неї. Замість того щоб виносити догани за помилки, продемонструйте підлітку, що ви розумієте ситуацію й завжди готові його підтримати. Це одна з найкращих порад про виховання підлітків, яку вам варто прийняти.

Поважайте особистий простір підлітка

Секрети складають більшу частину життя підлітка. Як батьку вам необхідно знати всі таємниці життя вашої дитини, але іноді їй необхідно надавати особистий простір та уникати втручання в її світ. Нехай ваша дитина приходить до вас тоді, коли він/вона дійсно потребує цього.

Підготуйте себе до особливостей підліткового періоду

Підліток – це вже не дитина, тому треба певною мірою готувати себе до його виховання. Читайте книги або пригадуйте свої підліткові роки й те, як ви справлялися зі змінами у вашому житті. Чим більше ви дізнаєтесь, вивчите й проявите емпатії, тим краще зможете зрозуміти вашого підлітка та його проблеми.

Дисциплінуйте, а не карайте

Коли ви намагаєтесь установити певні стандарти поведінки підлітка, не будьте нав'язливими. Обговоріть з дитиною дисциплінарні моменти й візьміть до уваги її думку. Поясніть, чому необхідно встановити правила дисципліни та яку користь вони принесуть їй. Дуже важливо дати підлітку можливість висловити свою точку зору перед установленням будь-яких дисциплінарних правил.

Прищеплюйте почуття відповідальності

У деяких культурах підліток уважається вже дорослим. Це сприятливий час, щоби зміцнити його почуття відповідальності. Спробуйте покласти на нього більше домашніх обов'язків, а також надайте йому можливість самому справлятися з ними. Це повинно вселити в підлітка почуття відповідальності та впевненості в собі.

Знайдіть час для систематичного довірливого спілкування з підлітком

Підлітки, як відомо, народ украй нетовариський, тому батьки просто зобов'язані забезпечити систематичне спілкування з дитиною. Незалежно від напруженого робочого графіка й ділового способу життя, батьки повинні знаходити час вільно спілкуватися зі своїми дітьми і співпереживати їх життєві перипетії. Це може бути будь-який час: під час сніданку, удень або в кінці дня за вечерею.

Дійте превентивно, з урахуванням прогнозу розвитку подій

Шукайте відповідний час, щоби порозмовляти з вашою дитиною про важливі для неї запитання, які вона часто не у змозі поставити, або просто соромиться зробити це. Це може бути тактовна розмова про музичні переваги або серйозне обговорення таких тем, як період статевого дозрівання чи інтимне життя. Намагайтеся чітко відповідати на запитання підлітка, не намагайтесь ухилитись або давати завуальовані відповіді.

Будьте свідомими й обережними

Необхідно надати підлітку особистий простір, але в той же час важливо взяти за правило дізнаватись (непомітно дізнаватися) про ті місця, які він відвідує, і про його компанію. Це не означає, що ви повинні шпигувати за своїм підлітком і підслуховувати його розмови. Ви повинні бути відкритим до спілкування, щоб дитина не боялася звертатись до вас.

Будьте милосердними і співчутливими

Перед тим як суворо відчитати підлітка, постарайтесь поставити себе на його місце. Будьте розсудливими, дотримуйтеся правил і дисципліни. Важливо бути привітним, терплячим і здатним зрозуміти. Намагаючись дисциплінувати підлітка, ніколи не застосовуйте силу й не завдавайте фізичну шкоду його здоров'ю. Дослідження довели, що озлоблені та скривджені підлітки зазвичай виростають неповноцінними й навіть жорстокими дорослими.

Будьте гідні наслідування

Навіть у підлітковому віці діти наслідують батьків просто тому, що батьки – це єдина константа в їх мінливому світі. Якщо існує невідповідність між тим, що ви кажете, й тим, що ви робите, підліток легко визначить фальш. Тому завжди намагайтесь бути прикладом для наслідування – тим, кого підліток з радістю копіює.

Виховання підлітка вимагає більше турботи, ніж будь-який інший період виховання. Хто завгодно може надати підлітку їжу й дах, але тільки турботливі батьки, які розуміють і підтримують, здатні вказати йому правильний шлях. Тому будьте максимально обережними та дбайливими при вихованні підлітка, дуже скоро він стане дорослим, і у вас почнуться кращі часи!


 

Пам'ятка батькам від дитини

1. Не балуйте мене, Ви мене цим псуєте. Я дуже добре знаю, що не обов'язково мені давати все те, що я вимагаю. Я просто випробовую Вас.

2. Не бійтеся бути твердим зі мною. Я віддаю перевагу саме такому підходу. Це дозволяє визначити мені своє місце.

3. Не покладайтеся на застосування сили у відносинах зі мною. Це привчить мене до того, що рахуватися потрібно тільки з силою.

4. Не будьте непослідовними. Це збиває мене з пантелику і змушує наполегливіше намагатися у всіх випадках залишити останнє слово за собою.

5. Не давайте обіцянок, яких Ви не можете виконати, це може похитнути мою віру у Вас.

6. Не робіть за мене і для мене те, що я в змозі зробити для себе сам, а то у мене увійде в звичку використовувати Вас як прислугу.

7. Не поправляйте мене у присутності сторонніх людей. Я зверну набагато більше уваги на Ваше зауваження, якщо Ви скажете мені все спокійно віч-на-віч.

8. Не захищайте мене від наслідків власних помилок. Я вчуся на власному досвіді.

9. Не намагайтеся від мене позбавитися, якщо я ставлю відверті питання. Якщо Ви не будете на них відповідати, Ви побачите, що я перестану задавати Вам питання взагалі і буду шукати інформацію на стороні.

10. І крім того, пам'ятайте, що я люблю Вас, будь ласка, відповідайте мені любов'ю

Пам'ятка батькам

«Ваша власна поведінка — найвирішальніша річ. Ви думаєте, що виховуєте дитину тільки тоді, коли з нею розмовляєте чи караєте її. Ви виховуєте її кожну мить Вашого життя, навіть тоді, коли Вас немає вдома».
А.С. Макаренко
  • Любіть дитину не за те, що вона розумна чи красива, а лише за те, що вона Ваша рідна дитина.
  • Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мову. Цікавтесь її справами і проблемами.
  • Надавайте дитині самостійності в діях і прийнятті рішень.
  • Не відгороджуйте дитину від обов'язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом із нею.
  • Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна пишатися Вами.
  • Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці.
  • Пам'ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до майбутнього життя.
  • Ви — перший друг і порадник дитини.

Інформація з простору Інтернет









Немає коментарів:

Дописати коментар